[su_tabs vertical=”yes”]

[su_tab title=”Pharmec Cabinet”]

2.500 de medici confirmă: un ajutor de nădejde în cabinetul medical

banner_cabinete_3__1

Pharmec a dezvoltat aplicația dedicată medicilor din dorința de a simplifica activitatea informatică din cabinet, astfel încât utilizatorii să se poată concentra asupra a ceea ce e important în meseria lor: calitatea actului medical și relația cu pacienții. De aceea programul, acreditat CAS-SIUI, a fost creat special pentru cerințele din cabinetul medical și este folosit de peste 2.500 de medici de familie și medici specialiști din toată țara, atât în cabinete medicale individuale cât și în centre și clinici
medicale.

Imagini

ps_cabinet_1ps_cabinet_suport

[/su_tab]
[su_tab title=”Beneficii”]

Beneficiile Pharmec Cabinet

Aplicația Pharmec asigură un control sporit în cabinet, siguranță în activitatea zilnică, creșterea veniturilor cabinetului și mai mult timp în favoarea pacienților.

Datorită funcționalităților sale multiple, medicii utilizatori obțin beneficii deosebite în activitate:

  • Creșterea veniturilor datorită raportării întotdeauna corecte, conform standardelor solicitate;
  • Optimizarea fluxului de lucru prin automatizări și funcționalități perfecționate în mod constant;
  • Prescrierea simplă a rețetelor electronice în regim online și offline;
  • Gestiunea corectă a pacienților și a întregii activități informatice din cabinet;
  • Importul datelor din orice alt program software;
  • Scăderea timpului de operare prin rapoarte complete despre mișcarea pacienților și despre serviciile acordate;
  • Informații actualizate permanent la pornirea aplicației, conform normelor CNAS în vigoare și făra costuri suplimentare;
  • Securitatea datelor despre pacienți și afecțiuni, prin sistemul de chei de protecție și de confidențialitate a informațiilor personale;
  • Opțiuni de verificare și corectare a erorilor, precum și avertizări pentru evitarea acestora.

[/su_tab]
[su_tab title=”Avantaje”]

Avantajele utilizării Pharmec Cabinet

Cele mai bune servicii de suport şi service în cabinet

Rețeaua națională de reprezentanți Pharmec numără peste 100 de consultanți specializați în a asigura suport și asistență fizică medicilor din orice localitate din România. Alături de acești consultanți locali, o întreagă echipă de programatori și specialiști IT, medici, analiști și specialiști din țară și din străinătate lucrează la dezvoltarea și îmbunătățirea soluțiilor Pharmec.

Serviciile oferite de reprezentanții Pharmec acoperă o întreagă gamă de modalități de asistență și suport: telefonic, online, prin conectare la distanță sau fizic în cabinetul medical.

Aflați mai multe despre soluțiile și serviciile oferite de consultanții Pharmec!

 

Servicii de training și consultanță (Pharmec Expert Training)

Pharmec oferă cursuri de instruire susținute de consultanți Pharmec cu experiență, specializate pe gestiunea informatică a cabinetului medical, adaptate în funcție de schimbările din mediul legislativ, de noutățile din industria de healthcare și de solicitările participanților.

Aflați detalii de la edițiile Pharmec Expert Training din 2013.

 

Soluțiile Pharmec de informare și promovare

  • Pharmec eLearning – Platformă online de cursuri de specialitate și training-uri organizate de specialiști în domeniul medical-farmaceutic. Soluția este accesibilă din interfața de lucru a aplicațiilor Pharmec și este disponibilă în mod gratuit tuturor utilizatorilor.
  • Pharmec NewsCanal de știri și sondaje de opinie al aplicației Pharmec, accesibil în peste 2.400 de farmacii și peste 2.000 de cabinete medicale. Platforma permite utilizatorilor din toată țara să acceseze știri actualizate zilnic, direct în interfața de lucru. De la lansarea canalului au fost difuzate peste 11.000 de știri de interes pentru specialiștii în domeniul sănătății.
  • Ghidcabinet.ro – Portal de știri și informații de interes din domeniul medical-farmaceutic, cu peste 10.500 vizitatori unici pe lună, câștigător al premiului „Cel mai activ site pentru medici”, decernat de juriul Galei Medica 2013.
  • Farm.ro – Instrument online pentru promovarea produselor farmaceutice și a serviciilor medicale. Sistemul este gratuit pentru utilizatorii Pharmec cărora le oferă controlul asupra informațiilor de interes general afișate în portal.

[/su_tab]
[su_tab title=”Pharmec eLearning”]

Platforma de eLearning și cursuri online din aplicația Pharmec

Scopul Platformei de eLearning este să ofere accesul în exclusivitate la un instrument modern de cursuri din domeniul medical celor care utilizează aplicația Pharmec. Platforma este prima de acest tip a unei aplicații românești destinate medicilor.

Accesul se face simplu, din ecranul principal de lucru al aplicației. Fiecare curs este format din mai multe lecții și sumarul acestora este disponibil în prima pagină a platformei. Unele cursuri sunt însoțite și de chestionare de evaluare a calității materialului sau chiar de teste.

Avantajele medicului:

  • Acces la un instrument modern de învățare online și de familiarizare cu toate funcțiile programului Pharmec;
  • În platforma Pharmec eLearning se poate intra foarte ușor, printr-un singur click în ecranul de lucru principal al softului;
  • Utilizatorul are posibilitatea de a accesa și arhiva de cursuri;
  • Informațiile de calitate ajung foarte repede la medic.

Imagini

ps_cabinet_elearning

[/su_tab]
[su_tab title=”Pharmec News”]

O informare la zi cu cele mai noi știri în Pharmec News

Pharmec News este canalul de știri și sondaje de opinie al aplicației Pharmec, disponibil în toate cabinetele medicale ce utilizează softul. Știrile sunt actualizate zilnic prin Internet și apar în secțiunea specială din program.

Acest serviciu cuprinde cele mai proaspete informații din domeniul medical-farmaceutic, direct în fereastra de lucru, facilitând accesul la cele mai relevante noutăți dintr-un număr variat de resurse.

Șirile Pharmec News includ informații despre:

  • noile reglementări legale și modificări de norme impuse de Ministerul Sănătății sau de CNAS
  • diverse tipuri de afecțiuni și moduri de tratare ale acestora
  • dinamica pieței, centre medicale și mari producători de medicamente
  • lansări de noi medicamente și efectele acestora
  • actualizări ale aplicației Pharmec și noutăți legate de soft
  • evenimente și manifestări medicale de interes.

Imagini

ps_cabinet_news

[/su_tab]
[su_tab title=”Ghidcabinet.ro”]

Ghidcabinet.ro – Știri pentru medici

GhidCabinet.ro este un portal creat în beneficiul profesioniștilor din domeniul sănătății, care oferă o combinație de știri de ultimă oră din domeniul medical-farmaceutic și noutăți despre oportunitățile de angajare, cursuri de limbi străine, servicii bancare dedicate medicilor, informatizarea cabinetelor medicale și opinii ale specialiștilor din domeniu.

Site-ul oferă zilnic actualizări frecvente, pe măsură ce apar informații de ultimă oră, precum și relatări de la fața locului de la principalele evenimente medicale.

Accesând portalul, aveți acces gratuit la următoarele facilități:

  • abonament prin email la cele mai noi știri și informații
  • funcții de căutare după diferite criterii în toată arhiva de știri și analize
  • secțiune interactivă de întrebări și răspunsuri, unde puteți discuta online cu specialiștii Ghidcabinet.ro, sau cu ceilalți cititori ai site-ului.

Ghidcabinet.ro a câștigat Premiul Juriului la categoria „Cel mai activ site pentru medici” în cadrul Galei Medica, ediția 2013.

Imagini

ghidcabinet.ro1bun

[/su_tab]
[su_tab title=”Farm.ro”]

Farm.ro – Cel mai scurt drum de la medic la farmacie

Sistemul Farm.ro funcționează pe baza aplicației Pharmec Cabinet, fiind accesibil la nivel național în mod gratuit și poate fi accesat de către medic în momentul prescrierii unei rețete pentru pacientul aflat la consultație. Legătura cu Farm.ro se deschide printr-o fereastră ce cuprinde lista tuturor farmaciilor ce dețin pe stoc medicamentele prescrise de medic.

Prin Farm.ro medicul caută în farmacii medicamentul necesar pacientului direct din aplicația Pharmec din cabinet, urmând ca pacientul să ridice singur medicamentul din farmacie în termen de 48 de ore.

Stocurile de medicamente disponibile sunt actualizate zilnic potrivit datelor reale din farmacii.

Utilizând sistemul Farm.ro și aplicația Pharmec, medicii pot:

  • să caute medicamente pentru pacienţi direct prin aplicația Pharmec de pe calculatorul din cabinet;
  • să afle informații despre stocurile de medicamente ale farmaciilor din zona dorită, precum și lista farmaciilor care dețin medicamente greu de găsit sau rare în România;
  • să-și creeze o pagină personală de prezentare pe site-ul www.farm.ro, care să includă datele de contact și orarul de funcționare ale cabinetului medical.

Imagini

farm.ro

[/su_tab]
[su_tab title=”Funcționalități”]

Funcționalitățile aplicației Pharmec Cabinet

Pharmec Cabinet este o soluție software bazată pe modul de lucru de zi cu zi din cabinet, fiind concepută în jurul fișei pacientului, pentru o utilizare simplă și rapidă. Medicii îi apreciază multitudinea funcțiilor care fac din Pharmec un program de cabinet complet.

Aflați care sunt funcționalitățile aplicației Pharmec descărcând documentul alăturat şi contactaţi un consultant Pharmec din zona dumneavoastră pentru o prezentare personalizată.

[su_document url=”http://www.suryam.ro/wp-content/uploads/2015/05/Pharmec_Cabinet_Functionalitati.pdf”]

[/su_tab]

[su_tab title=”Medici cu Pharmec”]

“Lucrez cu programul Pharmec pentru cabinete medicale din august 2005 si sunt foarte multumit de el pentru ca imi rezolva toate problemele din cabinet. In acest moment s-a integrat si SIUI-ul, motiv pentru care sunt sigur ca va ramane acelasi instrument de mare ajutor.”

Doctor Marian Viorel Francu, Medic de Familie

“Programul usureaza enorm partea birocratica a consultatiei. Desi poate parea mai dificil la prima vedere, este de fapt foarte usor de folosit.”

Doctor Gabriela Ionescu, Medic Psihiatru

“Cea mai buna decizie pentru cabinetul meu a fost alegerea programului informatic Pharmec pentru cabinete medicale. Timpul castigat in cabinet folosind Pharmec il aloc activitatilor cu adevarat importante: pregatirea medicala continua si comunicarea cu alti medici.”

Doctor Camelia Artene, Medic de Familie

“Sunteti singurii care ne intelegeti efortul facut in slujba pacientilor! Programul Pharmec pentru cabinete medicale este de un real folos si sa speram ca si in viitor, cand se vor schimba listele de medicamente compensate, sa fiti la fel de prompti cu upgrade-urile si imbunatatirea programului.”

Doctor Ileana Radulian, Medic de Familie

“Am ajuns la Pharmec dupa ce am testat si celelalte programe din piata. Solutia Pharmec pentru cabinete medicale este foarte buna, o folosesc cu succes si rezolva problemele din cabinetul medical. Sunt foarte multumita si de suportul oferit de agentii Pharmec din zona. In afara de mine mai sunt si alti colegi in zona ce utilizeaza acelasi program.”

Doctor Gabriela Terea – Medic de Familie Agnita, judetul Sibiu

“De mult imi doream un asemenea program care sa-mi “puna ordine” in evidente si care sa imi permita sa pot aloca mai mult timp pacientilor mei si actului medical in sine.
Am o colaborare deosebita cu reprezentantii Pharmec, care imi raspund cu amabilitate, disponibilitate si promptitudine la orice intrebare sau problema ivita. De asemenea, informarile si instiintarile trimise prin e-mail sunt foarte bine venite.
Am propus si propun in continuare programul Pharmec colegilor. Desi exista si cunosc si alte soft-uri de cabinet medical, acesta este simplu de folosit si acopera tot ce este necesar in cabinetul medical.”

Doctor Emma–Maria Erdos  – Medic de Familie Sighisoara, judetul Mures

“Programul Pharmec pentru cabinete medicale m-a ajutat sa scad timpul alocat scrierii documentelor medicale si consider ca este accesibil chiar si pentru incepatorii in ale calculatorului. Agentii raspund cu promptitudine la solicitarile noastre, indiferent de conditii.”

Doctor Carmen Silvia Ionica, Medic de Familie, Ilfov

“Programul Pharmec pentru cabinete medicale a simplificat in mare masura procesul de raportare si apreciez faptul ca lista de medicamente este actualizata la zi. Usureaza eliberarea retetelor si a biletelor de trimitere. Suportul acordat medicilor primeste nota 10″.

Doctor Valentina Boboc, Medic de Familie, Bucuresti

“Sunt foarte multumita de programul Pharmec atat pentru actualizarile permanente ale medicamentelor, cat si pentru ca ma ajuta foarte mult in cabinet: pot printa toate documentele necesare, pot copia consultatiile de la o luna la alta si totul merge foarte usor.”

Dr. Carmen Damian  – Medic de Familie, Pufesti, jud. Vrancea

“Nu exista termen de comparatie intre Pharmec si SIUI – programul Pharmec este mult mai complet. Baza de date este corecta si actualizata la zi si ofera mult mai multe posibilitati de a avea o evidenta clara a pacientilor. Sunt multumita de tot ceea ce ofera el, de la copierea retetelor pentru boli cronice si evidenta fisei pacientilor si pana la registrul de consultatii.”

Dr. Ciupitu Ella – Medic de Familie, Amara, jud. Ialomita

“Sunt o clienta entuziasta a programului Pharmec pentru ca este unul dintre putinele lucruri din Romania care merita banii; este de mare ajutor pentru cabinetul meu si o diferenta enorma fata de SIUI”.

Dr. Vafiadis Despina Nicoleta – Medic de Familie, Constanta

“E un soft bun si l-am recomandat si altor colegi. Are listele actualizate si reprezentanti foarte saritori”.

Dr. Gavrilescu Dan – Medic de familie, Campina, jud. Prahova

“In primul rand apreciez Pharmec-ul pentru retete – ai posibilitatea sa le copiezi de la o luna la alta. In al doilea rand reteta, când este tiparita, apare in denumirea comuna internationala, ceea ce mi se pare un lucru exraordinar. Si nu in ultimul rand, ai posibilitatea de a selecta pacientii dupa mai multe criterii. Sunt foarte multumita si am recomandat programul tuturor, chiar si celor care utilizeaza SIUI-ul.”

Dr. Mârza Ionela – Medic de Familie, Prundu, jud. Giurgiu

“Lucrez cu Pharmec din 2006 si-mi este foarte util in scrierea tipizatelor. Programul este adus la zi si compatibil cu SIUI, este usor de folosit, aproape intuitiv. Sunt multumit de suportul tehnic foarte rapid, telefonic sau fizic. Pretul este rezonabil, de aceea am recomandat programul multor colegi.”

Dr. Mateiciuc Gheorghe – Medic de Familie, Bucuresti

“Printre motivele pentru care apreciez programul Pharmec este faptul ca pot sa-mi scot bolnavii cronici pe coduri de boala.
Imi place ideea de a folosi un monitor exterior pentru afisarea programarilor, cred ca va fi un instrument foarte util in cabinet”.

Dr. Dîrva Cristina – Medic de Familie, jud. Teleorman

“Programul Pharmec functioneaza foarte bine, introducerea datelor fiind usoara si clara; raportarile au fost fara probleme, net superioare celor efectuate inainte de a lucra cu acest program. Contactul cu operatorii este prompt si toate datele sunt la zi.”

Dr. Barbu Teodora – Medic de Familie, Frasinu, Jud. Dambovita

“Un soft usor de utilizat, functional, acopera toate nevoile mdicului la raportare, la realizarea de catagrafii si clasificari. Sunt cel mai infocat “fan” Pharmec”.

Dr. Jipa Cristina – Medic de Familie, Onesti, jud. Bacau

“Excelent! Foarte usor de accesat. Ne descreteste fruntile faptul ca nu ma trebuie sa scriem de mana.”

Dr. Oncescu Gabriela – Medic de Familie, Pitesti, jud. Arges

“Imi place programul, este foarte usor de folosit. Am primit SMS pentru instalarea ultimei variante disonibile, ceea ce este foarte bine, avand in vedere ca nu suntem tot timpul conectati la Internet. Sper sa fie bine si in “era” certificatului digital”.

Dr. Avramescu Dana – Medic de Familie, Prahova

“Am invatat sa utilizez programul Pharmec in doar doua zile: nu numai ca este foarte usor sa deprinzi lucrul in aplicatie, dar usureaza intreaga activitate din cabinet si o face mult mai sigura. Acum nu ma mai preocupa erorile la raportare sau la prescrierea retetelor, pentru ca acestea nu mai exista. In plus, pot sa profit de mai mult timp liber alaturi de familie, pentru ca softul in cabinet inseamna economie de timp”.

Dr. Viisoreanu Melania – Medic de Familie, jud. Arges

“Programul este foarte bun, util, iti schimba viata!” Dr. Gafita Elena – Medic de Familie, Iasi

“Multumiri pentru colaborarea foarte buna!” Dr. Antonescu Ana Maria – Medic de Familie, Bucuresti

“Este un program bun!” Dr. Dorobantu Luminita – Medic de Familie, Bucuresti

[/su_tab]

[su_tab title=”Medicina Muncii”]

Soluția completă pentru serviciile de Medicina Muncii

Programul Pharmec este partenerul de încredere al profesioniștilor din domeniul medicinei muncii, aplicația pe baza căreia medicul poate să ofere consiliere în vederea prevenției bolilor legate de locul de muncă, să identifice riscurile profesionale și să certifice starea de sănătate a angajaților.

Prezentare Medicina Muncii

[su_document url=”http://www.suryam.ro/wp-content/uploads/2015/05/brosura_PHS_medicina_muncii-_web.pdf”]

Ce înseamnă gestiunea dosarelor de Medicina Muncii folosind o aplicație informatică specializată?

  • Reducerea volumului de muncă și a activităților de rutină – programarea pacienților, gestiunea completă a unui număr nelimitat de fișe, configurarea unor structuri de tip șablon pentru servicii sau notificările automate privind revizuirea periodică a dosarelor devin instrumente cheie pentru economisirea timpului.
  • Integritate și securitatea datelor medicale și cu caracter personal – aplicația Pharmec gestionează în mod securizat dosarele medicale ale pacienților, prin chei de autentificare a utilizatorului și sisteme de protecție internă.
  • Rapoarte și recomandări – aplicația oferă rapoarte personalizabile și statistici cu ajutorul cărora se pot elabora recomandări către angajator și se poate oferi consiliere în vederea prevenției incidenței anumitor boli specifice.

[/su_tab]

[su_tab title=”Beneficii Pharmec – Medicina Muncii”]

Beneficiile utilizării Pharmec – Medicina Muncii

Soluția informatică Pharmec Cabinet – Medicina Muncii oferă o imagine de ansamblu asupra întregii activități desfășurate într-un cabinet de medicina muncii, în deplină concordanță cu reglementările prevăzute de siguranța și disciplina în muncă, atât pentru angajator, cât și pentru angajat.
8 beneficii ale utilizării Pharmec – Medicina Muncii:
  • Securitatea  datelor,  prin  sistemul  de  protecţie  şi  de  confidenţialitate  a  informaţiilor personale  şi  cu  caracter  medical
  • Gestiunea  corectă  şi  completă  a  unui  număr  nelimitat  de  dosare  de  medicina  muncii
  • Rapoarte  complete  despre  serviciile  acordate  și  costurile  per  partener
  • Monitorizarea  permanentă  a  stării  de  sănătate  a  angajaţilor
  • Uşurinţă  în  programarea  pacienţilor
  • Mai mult timp  disponibil, datorită folosirii de șabloane predefinite  pentru introducerea funcţiilor  pe un anumit partener (angajator) sau a serviciilor specifice unei anumite funcţii profesionale.
  • Actualizări  permanente,  în  funcție  de  legislația în vigoare
  • Suport și  consultanță  online  și  direct în  cabinet, din partea reprezentanților  Pharmec specializaţii  de  pe  întreg  teritoriul  ţării.
Descoperiți funcționalitățile aplicației Pharmec – Medicina Muncii:
  • ofertare și costuri aferente
  • setare și definire servicii
  • automatizări și notificări

[/su_tab]

[su_tab title=”CoCa 2014-2015″]

Tot ce trebuie sa stiti despre noul Contract Cadru

Pentru a fi la curent cu modificările referitoare la noile reglementări ale CoCa 2014-2015, la normele de aplicare și modificările aduse Prescripției Electronice, precum și la noutățile legate de dosarul electronic al pacientului, specialiștii Pharmec au parcurs documentația și vă transmit în documentele alăturate informații de bază pentru activitatea medicilor și a farmaciștilor.
Descărcați documentele pentru a afla despre:
    • documente necesare în vederea contractării CoCa 2014-2015

[su_document url=”http://www.suryam.ro/wp-content/uploads/2015/05/Documente_necesare_in_vederea_contractarii_CoCa_2014-2015.pdf”]

    • obligațiile și drepturile furnizorilor de servicii medicale

[su_document url=”http://www.suryam.ro/wp-content/uploads/2015/05/Obligatiile_si_drepturile_furnizorilor_de_servicii_medicale.pdf”]

    • lista serviciilor preventive pentru copii și adulți (Anexa 2 C)

[su_document url=”http://www.suryam.ro/wp-content/uploads/2015/05/Anexa_2C_Servicii_copii_si_adulti.pdf”]

    • modelul Anexei 2 D

[su_document url=”http://www.suryam.ro/wp-content/uploads/2015/05/ANEXA_2D_Model.pdf”]

[/su_tab]
[/su_tabs]

 .